Aan de slag in Indonesië voor SOMOI - Reisverslagen van Dorith Zandhuis - WaarBenJij.nu Aan de slag in Indonesië voor SOMOI - Reisverslagen van Dorith Zandhuis - WaarBenJij.nu

Aan de slag in Indonesië voor SOMOI

Selemat siang op mijn waarbenjij.nu.

Na 1,5 jaar aan de slag als fysiotherapeut in Nederland, is het tijd voor iets anders... De komende 9 Maanden ga ik werken als fysiotherapeut voor de stichting SOMOI. Ik ga hier samen met een ergotherapeute (geertje) aan de slag met het verder opzetten van de kinderfysiotherapie in Sintang. Wij wonen in Sintang samen in een huisje en hebben een brommer als vervoersmiddel. Hiermee gaan wij op pad naar o.a. de omliggende dorpen om kinderen te bezoeken en de fysiotherapie in Indonesie te promoten. Als je nieuwsgierig bent naar de organisatie, neem dan een kijkje op: www.somoi.nl

MAAR.......
voordat ik aan de slag ga ik lekker 4,5 rondreizen met Jasper om rustig aan de cultuur te wennen, vakantie te houden en van ons samen te genieten. Na de vakantie, ga ik samen met geertje een cursus bahasa Indonesisch volgen. Na deze cursus vertrekken we naar Sintang waar het grote avontuur gaat beginnen.

Ik heb er zin in, vind het ook wel spannend maar ga enorm genieten!