Ready to go!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Dorith Zandhuis - WaarBenJij.nu Ready to go!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Dorith Zandhuis - WaarBenJij.nu

Ready to go!!

Door: Dorith

Blijf op de hoogte en volg Dorith

09 Juli 2013 | Nederland, Haarlem

Dag Lieve Allemaal,

Na een heel leuk afscheidsfeestje met super mooi weer is het dan zo ver. De backpacks zijn gepakt (12,2 kg) en het grote avontuur gaat beginnen. Eindelijk!!! Vanavond vliegen we naar Jakarta met een tussenstop op Seoul. We slapen een nachtje in Jakarta waarna we de volgende dag doorvliegen naar Kalimantan. Daar gaan we ons best doen om een klotok te huren (boot) om door het regenwoud te varen in het National Tajung Putting Park. Dit is een wildlife park met oerang oetangs. Hier gaan we heerlijk de eerste dagen rondbrengen. Ik verheug mij er nu al op.

De zenuwen blijven nu nog weg, maar dat zal op schiphol nog wel komen. Ik heb er heel veel zin in en ga nu heerlijk van onze vakantie genieten.

Geniet allemaal van de zomer!

Liefs, Dorith

• 09 Juli 2013 - 11:06

Yvonne Zandhuis:

Lieve Dorith,
    Spannend! Fijn dat we je op deze manier kunnen volgen. Ik wens je een hele fijne, boeiende en fantastische reis toe. Nu eerst genieten met Jasper. Ga je missen, maar dit is een ervaring die straks niemand meer van je af neemt. Trots op je! Go for it girl
    Liefs Yvonne

• 09 Juli 2013 - 15:23

Ric:

Good for you! Veel plezier :)

• 09 Juli 2013 - 23:04

Linda:

Lieve Door en Jas,

Geniet ervan!! Heerlijk vooruitzicht! Ik ga je verhalen volgen meis!
    Denk aan jullie. Xxx Lin en natuurlijk groetjes van Mat

• 10 Juli 2013 - 08:29

Simone:

Tot nu toe is alles zo te horen op rolletjes gegaan, hoop voor jou en Jasper op onvergetelijke ervaringen die je lang met je mee kan dragen.
    Ik blijf je volgen dus hou ons op de hoogte.
    Liefs Simone

• 10 Juli 2013 - 17:48

Elsemieke:

Door! Heel veel plezier! Geniet lekker! Btw 12,2 kg (!) mijn tas voor Lake was zelfs zwaarder;) Kussie

• 11 Juli 2013 - 08:18

Ingrid :

He Door,

Heel veel plezier en heel veel succes gewenst! Ben benieuwd naar al je gebeurtenissen!!

Liefs Ingrid

• 24 Juli 2013 - 09:51